03 December 2009

Alhamdulillah atas kesempatan yang diberikan Nya

Assalamualaikum W.B.T

Pujian dan Syukur ke hadrat Ilahi,masih memberi kesempatan untuk bernafas dan merasai nikmat Islam dan Iman walaupun seringkali terbit di hati yg penuh dengan noda ini melihat dimensi keseronakan duniawi...Selawat dan salam buat Junjungan tercinta yang telah banyak berkorban hingga akhir hayat baginda demi melihat rantai-rantai perjuangan ini di warisi ummah...


ALHAMDULILLAH.......

Ini adalah pengalaman pertama saya membuat blog..semuanya atas cadangan sahabat saya...Pada mulanya,Saya hanya membiarkan dan mengabaikan cadangan nya....atas alasan saya tidak mempunyai kemahiran dalam bidang ini tapi bila terfikir semula,akhirnya saya mengambil serius cadangan nya dan mencuba untuk create blog nie.
Mungkin Allah inginkan saya mencuba medium ini untuk melebarkan jaringan dakwah...InsyaAllah...selagi nadi ini masih berdenyut...Islam pasti ku sebarkan walau apa cara sekalipun...
InsyaAllah, Di sini tapak permulaan saya untuk menyeru ummah ke taman dakwah melalui medium penulisan..Semoga Allah mempermudahkan..Ameen..

No comments: